Silver24 er en serviceaftale, der garanterer jer et højt serviceniveau fra GlobalConnect. Silver24 beskytter jer mod driftsforstyrrelser og sikrer at problemer, der opstår hos jer bliver løst hurtigt og effektivt. Vil du i dybden med din aftale? Se vores Ofte stillede spørgsmål nederst på siden.
I har nu en opgraderet internetforbindelse og en stærk serviceaftale
Se hvad det giver jer af muligheder
Læs mereI har også en Silver24 serviceaftale – hvad er det og hvorfor er det vigtigt?

Har I behov for en endnu bedre serviceaftale?
Vi tilbyder også højere serviceniveauer, der sikrer endnu hurtigere fejlretning og kortere svartider, hvis I ønsker ekstra tryghed. Ved at opgradere jeres Serviceaftale får I blandt andet fejlretning med remote support på under én time og mulighed for en tekniker på stedet inden for helt ned til tre timer. Samtidig vil I modtage hyppigere statusopdateringer samt en endnu højere oppetidsgaranti på helt op til 99,99 %, så risikoen for driftsforstyrrelser reduceres til et minimum.

Ræk ud til os. Vi sidder klar til at hjælpe
Hvis I har spørgsmål om jeres nye internetopgradering eller jeres Silver24 serviceaftale eller ønsker at tilkøbe endnu hurtigere service eller internet så ræk ud til os. Det er nemt og hurtigt. Gør følgende:

Indtast lidt om jer selv, så ringer vi jer op
FAQ: Hvad dækker din serviceaftale – og hvornår giver det mening at opgradere?
Din serviceaftale fastlægger bl.a.:
Hvor hurtigt vi reagerer, når noget går galt
Hvornår på døgnet du kan få support
Hvor stor garanti du har for, at servicen er oppe at køre
Om du har krav på kompensation ved nedetid
Du kan se hvad din aktuelle serviceaftale dækker i sammenligningskemaet ovenfor. Din aftale er markeret med en grøn bjælke.
Silver24 dækker dig hele døgnet (00–24) og har standard svartider.
Gold har hurtigere fejlretning og højere oppetidsgaranti, men dækker kun 07–23.
Hvis du har brug for hjælp om natten, er Silver24 bedre end Gold.
Hvis du kun arbejder i dagtimerne og vil have hurtigere hjælp så skal du vælge Gold.
Platinum er vores bedste Serviceaftale – med:
Hurtigste responstider (1 time eller mindre)
Højeste garanti for oppetid (99,99 %)
Fuld redundans, så alt bliver ved at køre, selv hvis noget fejler
Remote: Hvor hurtigt vi løser problemet via fjernadgang (uden at komme fysisk).
On-site: Hvor hurtigt en tekniker er fysisk til stede.
- Fejlretningstid: Hvor hurtigt vi fikser problemet
- Servicetid: Hvornår på døgnet vi overhovedet starter arbejdet
- Har du en aftale med servicetid 08–16, starter vi ikke fejlretning før kl. 8 – heller ikke selvom du ringer kl. 01.
Hvis vi ikke lever op til oppetidsgarantien, har du ret til refusion. Det betyder, at du får en del af din månedspris tilbage – afhængigt af, hvor alvorlig nedetiden har været og den serviceaftale du har.
Her er, hvad du kan få i refusion:
Oppetid i måneden | Silver24 / Silver | Gold / Gold24 | Platinum |
---|---|---|---|
99,74 % – 99,59 % | 10 % | 20 % | 30 % |
99,58 % – 98,35 % | 20 % | 30 % | 40 % |
98,34 % – 97,71 % | 35 % | 50 % | 60 % |
96,70 % – 93,42 % | 50 % | 70 % | 80 % |
Under 93,42 % | 75 % | 100 % | 100 % |
og den
Du bør overveje opgradering, hvis du:
Har kritiske systemer, der ikke må gå ned
Driver en forretning med drift 24/7.
Har haft udfordringer med svartid eller nedetid
Vil have højere kompensation, hvis noget går galt
Har compliance- eller SLA-krav fra dine egne kunder
Hvis du… | Vælg |
---|
Har forretning 24/7 og har behov for tryghed | Silver24 |
Skal bruge hurtig support i dagtimerne | Gold |
Vil have både hurtighed og døgndækning | Gold24 |
Har nultolerance for nedetid | Platinum |
Kontakt din faste kontaktperson (din Key Account manager) eller GlobalConnect Kundeservice. Du kan få en opgradering med eller uden binding – afhængigt af dit behov.
Du kan se kontaktoplysninger længere oppe på denne side.