Kundeservice for erhvervskunder
Få hurtig hjælp og kom sikkert videre
Ring til os på +45 77 30 30 00
Selvbetjening for kunder
Har du brug for at tjekke dine fakturaer, eller vil du lave ændringer i dine tjenester? Log ind her:
Hovedkontor København:
Havneholmen 6
DK-2450 København SV
Telefon: +45 7730 3000
CVR: 26759722
Service Desk:
GlobalConnects services og produkter
Telefon: +45 7730 3000
GlobalConnects outsourcing-ydelser
Telefon: +45 7015 1526
Stilling:
Niels Bohrs Vej 19
DK-8660 Skanderborg
Tel: +45 7730 3000
Fax: +45 7730 3101
Odense:
Blangstedgårdsvej 8
DK-5220 Odense SØ
Tel: +45 7730 3000
Fax: +45 7730 3101
Hvis du vil klage til GlobalConnect
Vi arbejder hele tiden på at have det bedst mulige samarbejde med vores kunder. Hvis du alligevel har haft en oplevelse, som du er utilfreds med – fx fordi du synes den er uretfærdig eller mener, at den er ulovlig, kan du klage til os her.
Adgangskortblanket
For at få adgang til jeres udstyr i GlobalConnects faciliteter, skal I være i besiddelse af et adgangskort – dertil skal I ansøge via denne formular.
Foto på adgangskort
Da adgangskort bruges som hjemmel til legitim adgang til GlobalConnects faciliteter, skal der foto på permanente adgangskort – her er en guide til fotos.
Whitelist oversigt
For at sikre, at der er nogle udvalgte personer hos vores kunder eller leverandører, som har ansvaret for at godkende egne medarbejderes adgang til jeres udstyr i GlobalConnects faciliteter, skal vi have en oversigt over disse, ansvarlige personer. Hvis vi ikke har en liste over sådanne personer, kan vi ikke give adgang til faciliteterne. Bemærk, at listen skal fornyes hver gang, at I ændrer i de personer, der skal være ansvarlige for administrationen af jeres adgange til udstyret.
Ansøgning om ledsaget adgang
Hvis I som kunde eller service leverandør ikke har et adgangskort til en medarbejder og adgangen til faciliteterne er et éngangstilfælde, kan I ansøge om en ledsaget adgang til faciliteterne og jeres udstyr, hvor I vil blive ledsaget af én af GlobalConnects medarbejdere. Blanketten skal desuden bruges i forbindelse med en kundes eksterne audit i GlobalConnects faciliteter.
Husregler
For at beskytte vores kunder, besøgende og medarbejdere følger GlobalConnect de lokale og nationale love samt retningslinjer for byggeri, sundhed, sikkerhed og brandbeskyttelse. Vores faciliteter er udstyret med automatiseret adgangskontrol, indbrudsalarmer, videoovervågning og brandbekæmpelsessystemer i datahaller og andre vigtige områder. Adgang er begrænset, og ved at få adgang, accepterer du at overholde disse regler.
Opsigelse direkte kunde
Ønsker du at opsige ét eller flere kundeforhold hos GlobalConnect?
Send en mail til disconnect@globalconnect.dk
Opsigelse forhandler (Wholesale)
Forhandler du GlobalConnects produkter og services, og ønsker du at opsige et eller flere kundeforhold?
Eskalationsprocedurer
Hos GlobalConnect bestræber vi os på at overholde de aftalte frister for levering eller fejlkorrektion. Hvis en tjeneste ikke leveres i overensstemmelse med de aftalte betingelser, kan du som kunde benytte dig af vores eskalationsprocedure.
1st Levelservicedesk@globalconnect.dk
Service Desk DK +45 77 30 30 00
2nd Level
Service Desk Escalation +45 25 50 72 67 omc-manager@globalconnect.dk1st Levelservicedesk@globalconnect.dk
Service Desk DK +45 77 30 30 00
2nd Level
Service Desk Escalation +45 25 50 72 67 omc-manager@globalconnect.dk1st level
Outsourcing Services Support
+45 70 15 15 26
support@globalconnect.dk
1st level
Project Management
+45 77 30 29 25
escalation@globalconnect.dk
1st level
Project Management
+45 77 30 29 25
pm@globalconnect.dk
1st level
Outsourcing
Project Management
ProjectOS@globalconnect.dk
1st level
Order & Contract Team
+45 70 20 87 33
cm@globalconnect.dk
1st level
Order & Contract Team
+45 77 30 29 97
cm@globalconnect.dk
Kontakt os (kun for erhvervskunder)
Send os en besked via kontaktformularen, eller ring til os på +45 7730 3188. Du kan også se dine fakturaer, eller foretage ændringer i dit abonnement via vores kundeportaler.