End-user & device management

Lad os håndtere jeres devices og hjælpe jeres brugere

Fra konfiguration til brugersupport

Vi sikrer at jeres computere, telefoner, og tablets er konfigurerede, patchede, understøttede og administrerede – og vi leverer brugersupport til jeres medarbejdere, når der er brug for hjælp.

Cybersikkerhed

Ved outsourcing af jeres end-user og end-point management til os får I fordelene ved sikkerhedsservices som fx:

– Mulighed for tilkøb af Next Generation firewall
– Sikkerhedsopdateringer
– Central administration af sikkerhedsniveauer for brugerne og enheder
– Backup

Cybersikkerhed

End-users

I får kvalificeret hjælp til administration af jeres devices:

– Support til alle brugere
– Opsætning og administration af brugernes identiteter
– Administration af sikkerhedspolitikker for brugerne
– Rettighedsstyring
– Centraliseret styring og udrulning af nye og korrekte versioner

End-users

Devices

Vi sikrer, at der er styr på godkendte applikationer, og at de er opdaterede på alle jeres enheder for hver enkelt bruger.

Vi sørger for, at jeres sikkerhed administreres og kontrolleres på alle enheder. Derudover får I adgang til yderligere support til fx at opgradere operativsystemer og anden software.

Har I behov for ekstra devices eller services, tilbyder vi at indkøbe og opsætte brugerhardware.

Devices

Forskellige serviceniveauer der passer til jeres behov

Der er mulighed for at tilvælge on-site support til alle pakkerne.

  • Support til brugere gennem vores ticket-portal, via e-mail eller telefon fra vores danske service center (8.00-16.00)
  • Support, efter behov gennem remote access til brugerens PC/Mac
  • Central styring af Office365 user policies og access rights

I får, i tillæg til ydelserne i Basic pakken;

  • Sikring af at brugerne er placeret i de rigtige rettighedsgrupper med tilgang til korrekte applikationer
  • Support til Microsofts multi-factor authentication (MFA), fx, password reset
  • Sikring af brugernes printer-rettigheder
  • Separat kopi af Microsoft Office 365 data, inklusive Teams, SharePoint, OneDrive, email – og support restore hvis relevant

I får, i tillæg til ydelserne i Basic og Standard pakkerne;

  • Install / uninstall / update software på slutbrugerenheder
  • Administration af user groups
  • Scanning og tilpasning af sikkerhedsniveau
  • Opdatering af operativsystemer og software-pakker
  • Support til restore af brugeres data i Microsoft Office 365 Cloud

Dansk Service Desk

GlobalConnects teknikere og support-personale står altid klar til at hjælpe jer i alle døgnets timer.

Vores Service Desk er placeret i Danmark og vores folk taler både dansk og engelsk.

 

Lad os tage ansvaret

Udfyld kontaktformularen og kom i gang med at outsource ressourcekrævende administration af devices