Glæd jer til en markant opgradering
Et stærkt og professionelt digitalt fundament gør det muligt at udnytte de mange forretningsmuligheder, som øget digitalisering giver, og vi sætter en ære i at sikre, at I har de optimale forudsætninger for at udvikle forretningen.
Derfor skruer vi nu markant op for hastigheden på jeres forbindelse, så I fremover har et stærkt, stabilt og professionelt netværk med en maksimal hastighed på 1000/1000 Mbps.
Har du spørgsmål til ændringen? Find svar på de mest almindelige spørgsmål her
Opgradering & vilkår
Vi sætter en ære i at sikre, at I har de optimale forudsætninger for at udvikle jeres forretning. Behovet for dataudveksling stiger konstant, og det stiller store krav til netværket. Derfor opgraderer vi jeres løsning, så I fremover får et endnu stærkere, professionelt netværk.
I får nu et netværk med en maksimal hastighed op til 1000/1000 Mbps. Derudover får I en serviceaftale, der giver jer 24/7 fejlretning, hvis jeres forbindelse mod forventning skulle være ramt af nedbrud.
Vi oplever et stigende behov for øget hastighed, og mange virksomheder har forbindelser, hvor hastigheden i perioder ikke er høj nok til at dække behovet. Hvis det også er tilfældet hos jer, vil I kunne mærke en forskel efter opgraderingen.
Skulle jeres forbindelse blive ramt af nedbrud, vil I desuden kunne få hjælp døgnet rundt. Ofte behøver I slet ikke give os besked, vi finder og udbedrer i de fleste tilfælde selv fejlen uanset dag i ugen og tid på døgnet.
Nej, I behøver ikke at foretage jer noget. Opgraderingen træder automatisk i kraft, og vi sørger for det hele.
Aftale, pris & Betalingsservice
Ja – det kan I. I skal bare give os besked inden den dato ved at ringe på 31 35 04 27 indenfor den tidsfrist, som er nævnt i den tilsendte e-mail. Så sørger vi for, at jeres løsning hos os ikke opgraderes, og jeres pris forbliver uændret.
Ja – det kan I. Men I kan også vælge at beholde jeres aftale, præcis som den er i dag.
Nej. Derfor giver vi jer god tid til at overveje, om I vil beholde jeres nuværende løsning og pris fremfor væsentligt forøget hastighed og fejlretning 24/7.
I kan læse mere om den serviceaftale (Service Level Agreement), der sikrer jer 24/7 overvågning og fejlretning i denne beskrivelse. I praksis vil det være det niveau, vi kalder for Silver24, medmindre I tilkøber redundansmekanisme og (delvis) diversitet. I det tilfælde vil det i stedet være Gold24.
Har du andre spørgsmål?
Ring til os på +45 31 35 04 27