Flytning af fiberforbindelse
Udfyld flytteformularen – så tjekker vi, om I kan få en lynhurtig fiberforbindelse på jeres nye adresse.
Til flytteformular >Tjek om I kan få lynhurtigt fiber på jeres nye adresse
Hvis virksomhedens navn eller CVR-nummer allerede er registreret på jeres nye adresse, kan I tjekke her, om I kan få lynhurtig fiber fra GlobalConnect på det nye sted.
Hvis I kender den nye adresse, men endnu ikke har flyttet firmanavn/CVR-nummer, hjælper vi gerne med at undersøge mulighederne for jer. Kontakt os her
Book et møde
Spørgsmål og svar om flytning af fiber
Hvis I kender den nye adresse, men endnu ikke har flyttet firmanavn/CVR-nummer, kan vi hjælpe med undersøge mulighederne. Brug kontaktformularen her på siden eller ring til os på 38401600
Hvis virksomhedens navn eller CVR-nummer allerede er registreret på jeres nye adresse, kan du tjekke med det samme, om I kan få en lynhurtig fiberforbindelse fra GlobalConnect på det nye sted. Tjek her
I kan normalt flytte jeres eksisterende GlobalConnect fiberforbindelse til en ny adresse.
Hvordan flytningen håndteres bedst afhænger af en række praktiske forhold, som kan variere efter hvor virksomheden flytter fra og til.
Kontakt os her på siden så kan GlobalConnects specialister rådgive jer om den bedst mulige proces, når I skal flytte jeres fiberforbindelse.
Flytning af en fiberforbindelse kan tage op til 12 uger. Nogen gange kan det gøres hurtigere, og vi bestræber os selvfølgelig altid på, at en flytning af fiberforbindelse sker så hurtigt, som det er praktisk muligt.
Vi kan eventuelt levere en midlertidige 4G-mobilforbindelse, så I undgår at være uden internetforbindelse på grund af flytningen.
Det kan ofte lade sig gøre at flytte en SmartFiber-boks til en ny adresse.
Flytningen kræver besøg af en tekniker, som skal omkonfigurere boksen. Kontakt os her på siden så vi kan aftale hvornår vores tekniker kan komme på besøg.
Måske er det også en god ide at opdatere sikkerheden med vores Extended Security-pakke, hvis I ikke allerede har gjort det. Pakken installeres direkte i SmartFiber-boksen (ingen ekstra hardware) og opdateres derefter automatisk, så I altid er bedst muligt sikret mod de nyeste cybertrusler.
Det er forskelligt, hvor lang tid det tager, at flytte en GlobalConnect fiberforbindelse. Vi flytter jeres forbindelse så hurtigt det er praktisk muligt. Estimeret leveringstid oplyses i forbindelse med at I afgiver ordren.
Hvis I vil være i god tid, anbefaler vi, at I kontakter os omkring flytning minimum fire måneder før I flytter.
Vi kan eventuelt levere en midlertidige 4G-mobilforbindelse, så I undgår at være uden internetforbindelse på grund af flytningen.
Hvis I kontakter os i god tid inden flytningen, burde der ikke være perioder, hvor jeres fibernet ikke er klar til forbindelse til internettet. Flytningen kan tage op til 12 uger. Vi anbefaler, at I kontakter os så snart i kender flyttetidspunktet, gerne minimum fire måneder før I flytter.
Hvis det ikke er praktisk muligt at flytte fiberforbindelsen hurtigt nok, kan vi eventuelt levere en midlertidige 4G-mobilforbindelse, så I undgår at være uden internetforbindelse på grund af flytningen.
Som regel kan det godt lade sig gøre at flytte en eksisterende netværksløsning til en ny fiberforbindelse, men vær opmærksom på at det ofte er uforholdsmæssigt dyrt at flytte eksisterende udstyr med, i stedet for at opdatere til nyere løsningen, som er mere effektive, skalerbare og sikre.
IT-løsninger udvikler sig hele tiden og kan forældes på få år. Hvis I skal flytte, er det en oplagt anledning til lige at gøre status:
- Har I stadig den rigtige netværksløsning?
- Har I tilstrækkelig båndbredde?
- Er I sikret godt nok mod cyberkriminalitet?
Kontakt os for et gratis flyttetjek. Så finder vi ud af, om I stadig har de løsninger, der matcher ambitionerne med jeres forretning i de nye omgivelser.
Kontakt os her på siden for at aftale et gratis IT-tjek i forbindelse med, at I alligevel skal flytte jeres fiberforbindelse.
“En flytning er en god anledning til lige at tjekke, om I har den rigtige IT-løsning. Er der styr på sikkerheden? Er jeres setup skalérbart og klar til vækst?”
Lars J. Davidsen, Head of SMB Sales, GlobalConnect Danmark
Skal jeres virksomhed flytte?
Vi er klar til at hjælpe jer og svare på praktiske spørgsmål
Hvor flytter I til?
Udfyld formularen og send. Så kontakter vi jer omkring mulighederne for at flytte fiberforbindelsen til den nye adresse.